Friday, March 20, 2009

The Weirdos

[9-Apr-2007]

::: Setelah sekian lama, baru aku senaraikan list 6 weird things aku..
::: bro KNizam yg tag aku dulu, tak beshh plak jika aku tak balas tag dia
::: thank u bro, ingat gak kat aku.. sbb masa tuh aku dlm proses 'bertapa'
::: masa tuh dah lama tak update.. bro KNizam tag aku dlm entry 'Aura'
::: pada 24-Feb-2007 hari Sabtu pukul 1:23 pagi & aku memilih tak tag
::: sesiapa sbb aku rasa game nih dah abis tempoh kot [hehe] yer ke?

::: My 6 weird things nih takder yg terlalu personal, kalo yg personal tuh
::: mmg secret aku [haha].. yg nih adalah berkaitan dgn FP, yg member2
::: FP kenal aku dari pelbagai segi.. thank u kpd sumer, aku masih belajar
::: dlm fotografi nih & editing.. still pakaii kamera PnS: Sony DSC-P200

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1130622

my-weirdos-R

::: Here are my 6 weirdos in FP:-

::: [1]: aku sukee letak tanda ':::' kat permulaan ayat kat sumer tempat
::: termasuklah dalam yahoo messenger jugak [ekekeke].. ntah tak tau
::: kenapa, tapi skrg nih aku tengok makin byk plak member2 kat FP sini
::: yg bertanda mcm aku antaranyer >>, :: & ~ kalo perasan aku juga
::: sukee letak wording ketawa spt 'hehe' dll dlm kotak [...] sama gak
::: dgn 5 ikon org kuning tuh selepas komen.. dah terbiasa leer..

::: [2]: aku sukee shoot scene2 misteri spt scary places & makam2.. aku juga
::: sukee rakam benda seram mcm hantu ke.. [kalo dpt capture laa hehe]..
::: termasuklaa tempat2 bersejarah & hutan-gunung..

::: [3]: aku tak sukee amik pix haiwan dlm sangkar terutama kat zoo walopon
::: aku penah gak captured before sbb masa tuh dah lama aku tak pi zoo, aku
::: pi sesorang jer [huhu].. lagipon rumah aku mmg dekat bebenor dgn zoo neg.
::: & bukit tabur.. pergi tuh boleh kira dgn jari.. maknanyer tak byk kali ler..
::: scene2 accident pon.. cian laa.. termasuk gak pix potrait orang.. mmg
::: aku tak reti2 capture.. sbb tuh aku byk shoot pemandangan jer.. oh ya..
::: muka aku tak penah tunjuk kat sini [ekekeke] kalo ada pon, aku blurkan
::: nantilaa bila aku dah cukup ensem, aku reveal leer..

::: [4]: aku sukee berjalan outing sbb aku leh amik gambo [hehe], sama ada
::: aku jalan sesorang atau ajakan sahabat / kawan2 aku di opis.. tapi kalo mmg
::: takder bahan, aku akan tetap cari dgn jejalan sesorang jer.. weird leer tuuh..
::: kalo betul2 takder gak, aku amik pix dlm umah jer.. [hehe] mcm yg ini laa..
::: dlm masa yg sama aku sukee gak dok rumah doing nothing.. a.k.a malas..
::: kadang2 lupa makan/minum sbb layan astro, edit gambo & balas komen
::: member2 FP sehari suntuk.. [huhu]..

::: [5]: aku sukee tulis komen member2 FP panjang2 & kalo boleh sumer entry
::: aku nak komen.. sbb yg lelain gambo2nyer canteeek.. sayang tak komen..
::: tapi ada masa aku tak tulis panjang2, sbb masa tuh dah penat giler & bz sgt
::: cepat atau lambat, aku akan balas tapi kekadang ada yg terlepas, sorii yee
::: nanti beritahu aku, ok.. oraiitt..

::: [6]: biasanyer pertengahan & hujung tahun, mmg confirm aku tak online kat FP
::: sbb aku bz bebenor dgn keje2 opis.. tuh yg org kata aku pi 'bertapa' [huhu]..
::: tapi dlm masa bz tuh, sempat gak amik gambo utk simpan buat modal entry
::: aku akan datang.. aku belom tutup kedaii tau.. [hehe]..

~ neway, enjoy..

my-weirdos-Z
::: using tripod, lampu garam, slow shutter, editing & myself [huhu] mula2 nak buat scene hantu & org tutup muka,
::: tapi byk tak jadi ler.. slow shutter huruf R & Z itu penah aku masukkan dlm entry Red Noise << boleh klik

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!