Saturday, March 21, 2009

Aidilfitri 1428 Hijrah

[21-Oct-2007]

::: Salam Aidilfitri semua.. wassuuupp? [huhu] amacam raya?
::: aku baru jer balik dari Melaka.. seperti biasa raya dulu di KL
::: lepas tu Melaka.. tak byk pix2 yg happening yg aku ambil..
::: walopon raya tahun sgt meriah bagi aku berbanding tahun2
::: lepas.. rasa sonok sgt jumpa dgn ibubapa, adik-beradik,
::: anak buah & sanak saudara.. jumpa juga dgn member lama
::: masa kecik2 dulu semasa pi takbir dari rumah ke rumah di KL
::: raya kali nih berjaya aku amik pix bunga api.. sonok [hehehe]..
::: beraya di KL lama sket sbb sepupu aku bertunang pd raya-5..
::: di Melaka, sempat juga beraya rumah bapa saudara Saiful..

aidilfitri1428h800

.. Satu hari di Hari Raya. Ku lihat cahaya bersinar indah. Langit cemerlang tak terkira
Tanda kuasa yang Maha Esa. Memberi nikmat pada manusia. Satu hari di Hari Raya ..
.. Ku dengar irama yang sungguh indah. Kucoba mendekati padanya. Kira irama itu adalah
Suara pujian pada yang Esa. Satu hari di Hari Raya. Aku menangis tanda gembira ..
.. Aku menangis tanda ku cinta kepadaNya. Satu hari di Hari Raya. Ku lihat wajah suci ibuku
Ku lihat wajah kasih ayahku. Ku gembira. Mungkin inilah dia kebahagiaan ..


::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1318383

main-bunga-api-with-my-bro-my-niece
kuntuman-bunga-menghiasi-pusara-atok
Me-my-brother-selepas-solat-raya-di-KL

~ selamat bekerja semula [haha].. Aidilfitri 1427H entry <-- klik

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!