Saturday, March 21, 2009

Back To Work

[29-Oct-2007]

::: Dah tiba masa aku start bz semula.. minta maaf kpd kawan2 sumer
::: aku 'maybe' tak upload dalam masa terdekat & terpanjang ini [huhu]
::: maybe 2 weeks or maybe lebih dari itu.. [mmg terrlebih pon hehehe]
::: byk gak keje hujung tahun 2007 & awal tahun 2008.. tu ler suke tangguh
::: keje.. dah jadi gunung ganang beb [haha] sampai terrkait sekali dgn FP,
::: sorry guys, actually aku malas leer.. kalo ada secretary ok sket,
::: boleh tolong updatekan FP aku [hehehe]..

Work

::: Nih bukan kencing aaar [ekekekeke] tengah layan jiwang dgn suasana
::: kampong.. beshh tul sbb dah lama tak balik.. aku, mak & ayah ajer yg
::: balik kampong, adik beradik lain ada rancangan masing2.. btw highway
::: dari bandar ke muar dahpon siap, ada plak citer misteri nusantara kuar,
::: [huhuhu] mmg scary tapi dari dulu lagi belakang kampong aku tuh penah
::: dikatakan perkampongan bunian.. yer laa dah dekat dengan kampong
::: Hang Tuah sendiri & org2 bunian tuh baik2, tak ganggu org, alhamdulillah..
::: apa2pon kenalaa kuat semangat sket, ketahuilah Allah itu Maha Besar..
~ ok guys, see ya next time.. [hmm?]

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1326201

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!