Saturday, March 21, 2009

Penang

[23-Sep-2007]

Penang

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1294997

::: Satu lagi koleksi pix aku ketika dlm perjalanan ke Perlis, sempat singgah di Pulau Pinang
::: sajer jer aku nak bagi keter aku rasa jejak tayar kat negeri nih [huhuhu].. sorrii laa aku
::: tak sempat nak jejak kaki aku plak di sana sbb masa tuh dah hujan rintik2 sket, lagipon
::: dah lewat petang, aku kena segera sampaii di Perlis sebelum malam.. so sbb tu gak
::: pix2 di sini hanya beberapa keping ajer.. mcm2 kemajuan P. Pinang capai, antaranyer
::: urban highwaynyer yg syok pandu, dah kurang dah trafficjam, tak mcm dulu2..
~

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!