Sunday, March 22, 2009

Bukit Antarabangsa

[17-Dec-2008]

ambil-gambar-setakat-belakang-brader-askar-ajer-hehe

::: Rakaman di atas adalah hari kedua selepas tragedi tanah runtuh di Bukit Antarabangsa
::: masih lagi hujan ketika aku mengambil gambar di sana, memandu turun naik bukit mmg
::: menakutkan [hehehe] punyerlaa ramai orang nak tengok, dah mcm pesta, tapi yg pasti
::: penduduk di situ yg terputus hubungan yg dibenarkan keluar masuk.. so aku ambil gam-
::: bar dari belakang brader askar jer laa [huhuhu].. kelihatan di hujung jalan adalah tempat
::: kejadian.. apa2pon sempat gak aku pi Giant kat atas tuh & pi Jusco AU2 Setiawangsa
::: yg baru dibuka tak jauh dari Bukit Antarabangsa.. Aku tgh bercuti Raya Haji di KL..
::: lepas pi Bukit Antarabangsa, malam tuh aku balik JB..
~ I'm ok just bz sikit

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1757819

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!