Friday, March 20, 2009

BzlikeaB

[24-Feb-2007]

::: Sorry guys lama aku bertapa [huhu] bz actually dgn keje2 hujung tahun
::: bila dah lama menyepi nih, mood nak buat kambek mmg liat sket..
::: byk gak terms2 fotografi aku dah lupa [wakakaka] lupa daratan aku nih..
::: kalo salah tolong betulkan.. anyway banjir di JB dan Batu Pahat dah surut
::: rumah aku syukur takde apa2.. kecian tengok rumah di area JB di susur
::: keluar dari PLUS ke highway Pasir Gudang, tenggelam di depan mata..
::: tak sempat nak shoot gambar, masa tuh highway jadi satu lane dinaiki air
::: org ramai berjalan kaki di atas jalan nak selamatkan barang.. lagipon malam
::: dan masih hujan.. [huhu] kisah banjir nih leh kita jadikan teladan utk kita
::: lebih bersiap sedia di kemudian hari, di samping bersyukur dan berdoa..

::: Pix lebah nih aku shoot di GiantB [B-B Town], Bukit Katil, Melaka
::: dekat dgn kampong aku.. bagusnyer di sini, penjualnyer peramah sampai
::: tunjukkan aku sarang2 lebah.. scary gak nak dekat walopon jinak.. [hehehe]
::: harga jualan sgt2 berpatutan.. rasa madunyer peergghh sedap beb..
~

::: complet FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1087336

BzlikeaB

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!