Thursday, March 19, 2009

Time After Time

::: terima kasih komen2 member sini.. banyak sungguh komen & aku menghargainya..
::: seperti biasa aku akan cuba sedaya upaya membalas semuanya..
::: sebenarnya shots2 nih bukan laaa aku berkhemah sehari suntuk utk dapatkan waktu yg berbeza
::: aku ambil shot pada hari yg berbeza.. sebab itulaa waktu tengahari mendung.. [huhuhu]
::: aku nak juga dapatkan waktu tengahari yg panas terik.. tapi tak berkesempatan..
::: subuh itu bukan subuh [huhuhu] aku saja letak nampak mcm subuh tapi maghrib tuh.. sorrii yek..
::: sorii-sorii dan sekali lagi terima kasih buat semua..
~

Demi masa.. sesungguhnya manusia kerugian
Melainkan.. yang beriman dan beramal soleh

Demi masa.. sesungguhnya manusia kerugian
Melainkan.. nasihat kepada kebenaran dan kesabaran

Gunakan kesempatan yang masih diberi.. moga kita takkan menyesal
Masa usia kita jangan disiakan.. kerana ia takkan kembali

Ingat lima perkara.. sebelum lima perkara
Sihat sebelum sakit.. Muda sebelum tua
Kaya sebelum miskin.. Lapang sebelum sempit
Hidup sebelum mati..


~ Raihan

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=715958

malam

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!