Thursday, March 19, 2009

Jom Makan Ikan Bakar

[1-Feb-2006]

::: cuti Isnin-Selasa hari tu aku pi Melaka dgn sahabat aku [huhuhu]
::: sampai petang truss jejalan Banda Hilir cari makam2 pendekar Melaka dahulu kala
::: malam aku bawa sahabat aku makan ikan bakar depan rumah.. makk ooiii sodap tul!!!
::: aku order siakap masak bakar kosong & sahabat aku order siakap masak 3 rasa emm emm..
::: kat Melaka.. ikan bakar makan sekali dgn nasi lemak.. perrghh..
::: cuma ada 3 shots ajer sbb lapar sangat, tak sabar nak makan.. [ekekeke]

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=691326

siakap-bakar-kosong-2
~

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!