Saturday, March 21, 2009

Aquaria KLCC II

[15-Sep-2007]

merdeka-2
::: Salam Ramadan sumer thanx singgah di FP aku mcm biskut chipsmore nih
::: kejap ada kejap takdo [haha] skrg dah ada bahan, bolehlah upload entry baru
::: berikut adalah pix2 di Aquaria KLCC yg dirakam ketika aku bercuti di kampong
::: aku iaitu KL [ahaks! kampong ker?] bersama-sama dgn kakak aku & anak buah
::: aku yg comel.. excited tul anak buah aku pi Aquaria [huhu] akupon sonok gak..

lion-fish
::: Actually aku dah pi sekali tahun lepas.. dulu2 masuk dpt vcd Aquaria, yer laa
::: awal2 pembukaannya.. kali nih sempena bulan Kemerdekaan negara ke-50,
::: Aquaria juga byk membuat perubahan terutama tatahias akuarium dgn jalur
::: gemilang.. hebat tul.. kebetulan hari tuh ada plak ikan duyung berenang.. fuuh
::: besh gak [huhu] tapi as usual agak sukar utk shooting dlm tempat gelap nih..
::: bagi kamera PnS perlukan kedudukan kamera yg stabil & tripod utk membantu

mermaid
::: This is my other entry, klik sini: Aquaria semasa baru pegang kamera nih
::: million thanx to friends atau yg memberi komen, mintak maaf sekiranyer aku
::: masih belom membalas komen anda sumer.. kalo belom, beritahu aku yee..
::: [hehe] ada kesempatan aku akan balas, thanx again guys..
~

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1287913

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!