Friday, March 20, 2009

Aura

[5-Dec-2006]

::: Gambar-gambar di bawah ini adalah aura chakra aku & my buddy yg sempat kami buat,
::: semasa kami di Melaka bulan November lepas.. susah gak nak explain secara terperinci
::: perihal aura ini, biasa kita dengar & tahu melalui komik-komik cina yg pernah kita baca dulu
::: [hehehe] mmg benar aura ini wujud cuma kita jer yg tak berapa tahu aura itu ada dalam diri
::: malah di alam semesta ini gak..

::: Nabi Muhammad saw mempunyai aura [nur] yg terrsangat laaa besarnyer sehinggakan manusia,
::: pokok, batu, tanah, haiwan pon tahu kehadiran Nabi walaupon beribu batu jauhnya kerana
::: saiz aura Baginda.. sama gak laa dengan konsep bila kita katakan putih itu suci, hijau itu damai,
::: merah itu panas, biru itu sejuk.. ada sebab-musabab utk sumer itu..

::: Aura itu merupakan medan tenaga elektromagnetik yang wujud di sekeliling kehidupan
::: sama ada manusia, tumbuhan, haiwan & jisim-jisim.. harga utk scan aura ini bergantung
::: dgn premis-premis yg ada peralatan ini, aku pi TESCO, Melaka di kedai kristal dgn harga
::: RM30 [penerangan detail] atau RM5 [tanpa penerangan detail] utk maklumat lanjut
::: bolehlaa lawati laman-laman web berikut:-

-->> http://www.angelfire.com/or2/spiritspeaks/aura.html
-->> http://www.auravisions.com/europe/english/education/index.shtml
~

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1005395

reactivatezuls-aura
::: aura chakra aku kaler biru, saiz kecik jer [huhuhu]
::: aku nih peaceful, organizer, caring & loving orgnyer [ahaks!]

my-buddys-aura
::: aura chakra buddy aku kaler hijau, saiz besar power drpd aku,
::: seorg yg sunny, playful, easy-going, harmony, creative & quick-minded

reactivatezuls-aura-size-emotiometer
::: saiz aura aku besar sket jer slps balik dr P.Besar,
::: ada gak ler perubahan yg ketara.. terutama dr segi stress

my-buddys-aura-size-emotiometer
::: saiz aura buddy aku mmg sgt ketara, besar abiss [huhu]
::: byk beribadat buddy aku nih masa kat P.Besar..
::: tolong akupon byk, thank u buddy..

~

::: lagi kita banyak beribadat, hati & pemikiran yg bersih, insya-Allah aura kita sgt canteek..
::: kalo kita sakit, boros, dengki & busuk hati, mmg aura kita pecah2 & tidak canteek..

::: BEFORE ~ sebelum ke Pulau Besar, Melaka
::: AFTER ~ selepas pulang dari Pulau Besar, Melaka

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!