Saturday, March 21, 2009

Perlis

[7-Sep-2007]

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1278851

Perlis-Outstation-2
Perlis-Outstation-1

::: Berbulan2 lamanyee aku menyepi sbb aku bz dgn keje opis
::: sama ada di dlm mahupon di luar opis.. antara tempat2 yg
::: aku pi outstation ialah di negeri Perlis.. lama gak tak pi sana
::: macam2 kemajuan telah dicapai.. contohnyee highway baru
::: dari Sintok, Kedah ke Kuala Perlis.. begitu juga dgn pesatnyer
::: pembangunan pendidikan tinggi & infrastruktur org awam spt
::: di Kuala Perlis.. hebat..

::: Dapat gak aku pi shopping giler baban di Padang Besar [huhu]
::: terutama tilam 'toto narita' [hehehe] dan comforter [cadar tilam]
::: dgn harga yg sgt2 murah.. toto narita aku beli dgn harga RM34
::: manakala comforter & cadar, RM76.. mmg canteeekk, coraknyer
::: mcm mahal.. kena pandaii pilih leer.. satu tuh aku beli utk mak
::: aku, sukeee betul dia [huhuhu].. lagi, aku beli jersi All Black &
::: Chelsea [hehe] utk aku, buddy aku & adik aku.. bonet keter tak
::: muat beb [ahaks!] biasaklaa..

::: Malam, aku pi Kuala Perlis lepak2 makan seafood.. cuma harganye
::: mahal sket berbanding Umbaii di Melaka.. tapi view mmg canteekk..
::: dlm masa seminggu tuh aku hanya singgah Arau, Kuala Perlis,
::: Padang Besar & Chuping [di ladang tebu terbesar Malaysia]..

::: Infos: klik di perkataan2 bergaris / peta Kuala Perlis..
~ beautiful place to visit..

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!