Saturday, March 21, 2009

Bunga Cinta Lestari

[6-Oct-2007]

::: Sumer nih bunga2an yg boleh didapati di sekitar rumah aku
::: di KL & di JB.. paling syok bila berjaya jugak captured scene
::: lebah tengah hisap madu bunga di rumah aku di KL.. mmg
::: niat di hati masa tuh nak shoot bunga, tuh sbb kamera ada
::: di tangan.. lucky.. tapi mcm biasakla kamera PnS, pix2nyer
::: biasa2 ajer.. bunga lalang tuh mmg ada kat rumah aku di JB
::: dah setahun aku tak tebas [hehehe] nantila hujung tahun nih
::: kot.. sorri laa juga sbb aku tak berapa tahu sgt nama bunga..
::: tajuk atas tuh sajer jer aku letak, tetiba jer teringat kisah artis
::: indonesia, Bunga Cinta Lestari [huhuhu].. sedap nama dia..
~

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1306875

flower_power_800

No comments:

Post a Comment

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!