Saturday, March 21, 2009

Satu Malam, Aku Berbuka

[20-Sep-2008]

berbuka_puasa_di_rumah

::: Tak tau apa nak upload, aku rasa entry 'berbuka' dlm bulan puasa kira bolehlah
::: jadi bahan terbaru entry aku di FP [hehehe] Mostly aku tapau ajer kat restoran
::: berdekatan dgn rumah aku.. senang sikit sbb mereka dah kenal aku, harga pon
::: dpt diskaun [huhu] lagipon aku dah tau tahap kebersihan restoran tersebut..

::: Antara lauk feberet aku: ikan siakap masak lemak nenas [hehe] sorrii laa aku
::: tak berapa tau nama masakan, tau makan ajer.. tapi mmg sodap.. yg lelain tuh
::: parents aku yg bagi semasa singgah ke Johor sajer-sajer: sambal tumis ikan
::: bilis & pulut hitam tuh mak aku yg buat.. kuih serabai tuh parents aku bawak dari
::: Melaka [huhu] mungkin org zaman skrg tak kenal kuih tuh, nama diapon dah pelik,
::: 'serabai' [hehehe] makan dgn kuah gula melaka..

::: Semua di atas adalah lauk-pauk yg aku makan berbuka utk satu malam [19/9/2008]
::: ada sikit jer utk sahur, aku sental abis.. biasalah org bujang, makan byk & mesti licin!
~ Selamat Berbuka

::: complete FP pictures: http://reactivatezul.fotopages.com/?entry=1683017

1 comment:

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!