Monday, April 20, 2009

Umrah

umrah-penantian
::: Assalamualaikum semua [huhu] seperti yg telah dimaklumkan ketiadaan 'saya'
::: di ruangan ini selama 2 minggu dari 6 hingga 18 April 2009, saya telah selamat
::: berangkat ke Madinah - Mekah & pulang ke Malaysia daripada menunaikan fardhu
::: umrah wajib ke atas diri saya.. alhamdulillah.. terkejut juga apabila mula online,
::: banyak pula komen daripada kawan-kawan.. terima kasih ya.. [huhu] insya-Allah
::: jika ada kelapangan, saya akan balas.. *Gambar di atas dirakam semasa berada
::: di Lapangan Terbang Antarabangsa Doha, Qatar ketika 'transit' untuk ke Jeddah.
~

11 comments:

  1. Alhamdulillah! dah selamat kembali.. Moga sihat2 selalu hendaknya..

    ReplyDelete
  2. doa ecah p posting cepat bang.. pastu dapat country best2..hehe..ingat tau..doa ecah cepat p posting.. ecah doakan abg dapat jalani ibadah umrah dengan tenang dan selamat semua perjalanan.

    ReplyDelete
  3. bro.. congratz! Alhamdulillah... sampai jugak bro mengerjakan umrah kan... dan selamat kembali ke tanah air. aku ni ble la lagi nk pegi.. takde pon perancangan nk buat umrah. kalau nk balik uk or g melancong ke luar negara ada la plak.. aiii malu btul. org lain berebut2 nk g buat ibadah umrah, aku lak takde niat pon lagi. mungkin belum sampai seru lagi kot..

    neway, congratz again. hope umrah ni leh jadi titik tolak bro mendekatkan diri dengan Yang Maha Esa. aku doakan bro akan jadik muslim yg soleh ok! Insya-Allah...

    :)

    ReplyDelete
  4. semoga rezeki lagi bertambah selepas ni.
    patut lah senyap je.
    lupa kamu pergi umrah.

    ReplyDelete
  5. patut senyap jer.. bro gi tunaikan umrah rupanya.. alhamdulillah, semoga bro mendapat keberkatan bila berada disana. Ameen

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...rupanya bro zul pegi umrah :) ingatkan outstation macam selalu... mesti seronok kat sana,kan? tak sabar tunggu gambar2 di tanah suci...

    ReplyDelete
  7. Bagusnya muda muda dah sampai sana. Syukur kepada tuhan.

    ReplyDelete
  8. الحمدلله .... dlm usia muda bro dah dpt jejakkan kaki ke 2 Masjid Suci (Baitullah & Masjid Nabawi)... mesti terasa 'sesuatu' waktu ada kat Masjid Nabawi kan... ye la.. dpt ziarah Nabi..

    bro zul ada do'akan tok saya skali x masa kat sana.... klu ada.. ameen...

    ReplyDelete
  9. Ingatkan ke mana .... di tanah suci rupanya. Buleh bawa kamera ke masuk sana?

    ReplyDelete
  10. salam encik zul =)

    lama sudah saya tak menjenguk saudara di sini :p

    alhamdulillah..dah selamat mengerjakan umrah dah dia...:)

    citer la sket zul kot ada pengalaman yg best or pelik sepanjang berada di sana? hehe..

    ReplyDelete

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!