Tuesday, September 7, 2010

Balik Kampung & Bandaraya Kuala Lumpur

Selamat Balik Kampung & Bandaraya Kuala Lumpur
~ Gambar dirakam pada 22 September 2009. Gambar lama tapi 1st time disiarkan [huhu]..

::: Selamat balik kampung dan bandaraya Kuala Lumpur semua [hehehe]. Jika rakan-rakan blogger sedang
::: membaca entry ini, mungkin aku tengah bersiap-siap untuk balik KL, sedang memandu atau mungkin aku
::: dah tiba di KL [huhuhu].. As usual ler, aku beraya di rumah aku di KL dan juga di kampung di Melaka..
::: Lepas raya aku 'mungkin' terus menghadiri bengkel / mesyuarat di KL, so aku stay di KL lebih kurang
::: selama 3 minggu. Memang raya sakan ler aku [huhu]. Akupun nak juga survey cawangan tempat kerja
::: baru di area rumah aku di KL, kalau nampak ok, aku mungkin akan berpindah. Tapi banyak perkara nak
::: kena fikirkan sebelum aku buat keputusan. Dah banyak aku berkorban untuk kehidupan di JB ini. Apa-
::: apapun, di KL, semestinya aku lebih dekat dengan keluarga, priceless..

~ Selamat Balik Kampung hati-hati memandu..

5 comments:

  1. The pic looks familiar... memang dah tengok pun tahun lepas. Selamat hari raya Zul....

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya 2010 n Maaf Zahir Batin utk awak sefamily :)

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya!
    Maaf Zahir & Batin~~

    Berhati-hati di jalanraya (^_^)

    ReplyDelete
  4. ::: salam semua, untuk bro Small Hiker, gambar di entry ini belum pernah disiarkan di mana2 laman web saya sebelum ini.. 1st time nih [hehehe] walaupun gambar nih dah lama.. utk kepastian, bolehlah check di Labels/Tags 'KL' utk lihat gambar2 di KL --> klik URL ini --> [http://reactivatefoto.blogspot.com/search/label/KL]. kpd semua rakan2, hati-hati memandu, Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin..

    ReplyDelete

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!