Saturday, July 18, 2009

Bersantai di Batu Layar

bersantai di Batu Layar

::: Once again, destinasi bajet kami di Batu Layar menjadi pilihan kami menenangkan diri
::: [huhuhu].. istimewanya tempat ini adalah ketenangannya yang tidak ada di pantai2 lain..
::: Tak ramai orang [kecuali hujung minggu], pantainya yang panjang, luas & landai, ombak laut
::: yang mencapai ketinggian orang dewasa [hehe] scary, tapi best! Cuma hati2 ajer laa, jangan
::: mandi jauh sangat, malang tuh tak berbau.. satu lagi, melihat pemandangan laut nih antara
::: 4 pahala yang mudah diperolehi: 1) melihat Kaabah 2) melihat wajah ibu 3) melihat al-Quran
::: dan 4) melihat laut..

::: Sorry kawan2, atas 'kesepian' yang berkali2 oleh aku di ruangan blog ini.. bukan ada apa,
::: hanya mood malas tuh masih tebal [hehe].. Macam biasa, penghujung & pertengahan tahun
::: aku agak busy sikit dengan kerja, jadi bila dah busy, terbawa2 pulak mood tak online tuh
::: sehingga aku ada masa lapang yang panjang.. Tapi kalau namanya pekerja, maka kerja tuh
::: tak putus2, senantiasa ada ajer [huhu].. Dalam masa yang sama aku akan cuba ber-online..
::: Thank you friends & my new friends too, you're welcome to visit my blog anytime. Enjoy yee!
~ my other Batu Layar's page: click here

8 comments:

  1. salam bro.....
    nice pic....
    lama menyepi.....
    dok menunggu gak update terbaru...............
    muncul gak akhirnya....
    teruskan usaha....

    ReplyDelete
  2. salam bro..wassup..
    hehe..bukan lah bro.tu bukan gambar saya.saya tak nak interframe dalam blog.kekek.insyaAllah ada masa saya masuk gambar..
    balik ni saya apply master.kalau dapat lah.tak puas lagi duk belajar.hehe..

    ReplyDelete
  3. i love beach very much^

    ReplyDelete
  4. cantik picture..
    ya.. sgt lama tak dengaq cita..
    have a great holiday ya..

    ReplyDelete
  5. whoahhhh lameennyee meyeeeeepiiii...
    rindu mau tgk pic2 kat sini...
    santaii sgguh abg yg baring2 manjee tuhh:P

    ReplyDelete
  6. x per kalau x update ... yang penting kita keep in touch! ;)

    ReplyDelete
  7. Mmg best bila dapat melepak sambil cuti .... bilakah dapat aku lakukannya,... hu hu hu

    ReplyDelete

Although every comment is appreciated, due to time limitations I might not be able to respond to everyone. All spam comments will be deleted. Terima kasih!